سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

سریال کیمیا ویا عذاب الهی؟!

هر چیزی که در زندگی خارج از تحمل انسان باشد ونتوانی از شرش خلاص بشوی، مصداق عذاب الهی است.
مثلا همین سریال ایرانی "کیمیا" که هر شب راس ساعت 9و30 دقیقه شب از کانال 2 ایران پخش میشود؛ شده عذاب الهی برای روح وروان من وهیچ رقمه هم نمی توانم از شرش خلاص بشوم فقط آرزومیکنم ده قسمت آخرش زود تر تمام بشود.
اون اوایل تا قسمت پنجم وششمش سعی کردم مقاومت کنم وبا هر طرفندی که بلد بودم نگذارم اهل وعیال سریال را پی گیری کنند ولی رفته رفته زور من کم و آنها قویتر شدند وحالا 3 ماهه که هر شب به مدت 45 دقیقه دیگران سریال میبنند ومن عذاب میکشم.
لازم به ذکر است بنده کلا میانه خوبی باسریال های ایرانی ندارم، مخصوصا اگر داستانهایش همانند سریال کیمیا هم باشد.
خب حالا حتما میگی چرا نگاه میکنی؟ برو یک گوشه مثلا کتاب بخوان. حق با شما است ولی نمیشه. اگه برم جمع خانواده به هم میخورد ومزه سریال میپرد. به همین سادگی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد