سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

خدا حافظ"وطن دار" خدا حافظ شبکه افق.!

 قراری بود که دیگر نیست؛ یعنی قرار بود این حقیر برنامه تلویزیونی وطن دارا هر هفته نقد بکنم. این کار تا قسمت ششم ادامه داشت. راستش ما نه سر پیازیم ونه ته پیاز. اگر حرفی میزنیم وچیزکی مینویسیم به خاطر سرنوشت وآینده هموطنان مهاجر هست نه نفع شخصی. نیت من هم از نوشتن در باره مهاجرت در سالهای  گذشته این بود تاشاید گره از مشکلات مهاجرین باز بشود وروزگار کمی بهتر وزندگی مناسب تری نصیب مهاجرین گردد. بعد سالها انگار خداوند به  قوم نفرین شده هزاره روی رحمت نشان داده واین قوم همیشه بیچاره در ایران بس عزیز ودردانه شده  ومورد لطف ومرحمت میزبان قرار گرفته است که میزبان برای این جماعت بخت برگشته برنامه مستقل تلویزیونی میسازد واز شبکه ملی خودشان پخش میکنند. راستش آرزوی من هم همین بود، یعنی مهربانی میزبان ولی نه با این شرایط. بنده خیلی سعی  کردم تا به جماعت مهاجربگویم که این شرایط واین گونه عزیزشدن ما واین مهربانی میزبان به حال روز ما مفید نیست ولی متاسفانه نتوانستم حتی یک نفر رابا خودم همراه وهم عقیده بکنم، یعنی درحال  حاضر چه درفضای مجازی وچه در فضای واقعی اکثریت مردم مهاجر براین عقیده هستند که رویکرد میزبان(ایران) به نفع مهاجرین هست. خب بنده هم بخیل نیستم وآرزو میکنم در عالم هجرت وغربت هموطنانم را خوش بخت ببینم. برای همین کلا از بحث سوریه وبرنامه های رسانه ایران کنارکشیده وسعی میکنم اصلا چنین حرکات وبرنامه هارا نبینم وبرای این کار ازکانال تلگرام وطن دار؛ شبکه افق وچند دوست دیگر خارج و سعی میکنم به زندگی عادی ام ادامه بدهم ودیگر اصلا مهم نیست که چه کسی چه میگه وچه کسی چه کار میکنه. من اگر چیزی نوشتم برای تاریخ بود وهمین چند قسمت کافی است. بگذار آب هر طرف که میرود برود مهم نیست؛ مهم اینه که خانه زیر آب نشود که ظاهرا خانه همه هموطنان بالای کوه است. یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد