سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

نگاه متفاوت به قتل ستایش قریشی!

ستایش قریشی دختر 6 ساله مهاجرافغانستانی مقیم شهرستان ورامین قربانی هوس های شیطانی یک مردایرانی شد. این جنایت وحشناک دلی هر شنونده ای را پرخون وقلب آنهارا جریحه دارکرد.
طی چند روز گذشته اهالی فضای مجازی همراه با خانواده کودک معصوم افغانستانی عزادار هستند وهمه در اثراین جنایت وحشناک در غم واندوه به سرمی برند.
برخی دوستان از واکنش ایرانی ها خوشنود هستند وادعا میکنند که واکنش منفی ومحکوم کردن این جنایت توسط ایرانی مناسب بوده است. بنده منکر این قضیه نیستم وعرض میکنم که خوب هست اما کافی نیست. اینکه میگم کافی نیست به این خاطر است که: خدای نکرده زبانم لال زبانم لال خدا آن روز را نیاورد! در این حادثه اگر جای قاتل ومقتول عوض میشد چه اتفاقی می افتاد؟!
ابراز همدردی خوب است ولی کافی نیست. دوستان ایرانی اگرواقعا دلسوز هستند بیایند اقدام عملی انجام دهند تا در آینده شاهد واکنش های دوگانه نباشیم.
مطلب ذیل حدود 6 سال قبل تحریر شده است وبه خوبی نشان میدهد که در چنین مواقعی جماعت ایرانی چه واکنشی از خود نشان میدهند. لطفا مطلب ذیل را به دقت بخوانید.!

دوجنایت ودو واکنش!
 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 17:27 http://mindblog.blogfa.com

من اتفاقی پیامتان را خواندم و یک ایرانی هستم... و برایم افکار یک مهاجر افغان جالب بود... امیدوارم که در همه جای دنیا همه به چشم انسان به یکدیگر نگاه کنند فارغ از ملیت و قومیت و نژاد...چون همه ما انسانیم و این مرزها باعث نمی شود که احساسات مشترک انسانی ما متفاوت باشد...

متاسفانه برخی افراد دید مناسبی نسبت به مهاجرین افغان ندارند، اما کسان زیادی هم هستند که به این قشر احترام می گذارند... امیدوارم افغانستان هر چه زودتر به دست ملتش آباد شود و همه همسایه های منطقه به سمت پیشرفت گام برداریم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد