سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

دعا برای آب شدن چربی شکم!

یک مقدار سر دلم(شکمم) بالا آمده است. اگر کمی قدم کوتاه بود عینهو مثل سب گرد میشدم.
از بابت اضافه وزن غیر طبیعی شکمم خیالم بسیار پریشان شده فکر میکنم مربوط به سن وسالم باشد، آخه دارم پیر میشم.
دو هفته است که بعد از نماز های یومیه هرچه دعا بلدبودم خواندم صد ها صلوات فرستادم وخدارا به چهارده نور مقدس وانبیا واولیا اش قسم دادم که به من رحم کند ویک مقدار چربی شکمم کم بشود.
اما از شما چه پنهاد ازخدا که نمیشود پنهان کرد ای شکم لامسب کوچک که نمیشه هیچ بلکه هر روز چربی اش بیشتر هم میشه.
فکر میکنم خدا با من قهر است وگرنه تاحالا دعاهایم قبول میشد وچربی شکمم آب شده ومن هم از پریشانی رهایی می یافتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد