سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

کلاه برداری دیگری از مهاجرین افغانستانی مقیم ایران در راه است!

هشدار جدی!
درخواست کمک فوری از دوستانیکه با سفارت افغانستان در تهران در ارتباط نزدیک هستند.
از دیروز ظهر بدین سو مهاجرین افغانستانی مقیم شهرستانهای ورامین وپیشوا مرتب به من زنگ میزنند وحضوری در محل کارم می ایند واز باز شدن یک وبسایتی حرف میزنند که قرار است از طریق اینترنت برای اخذ مدرک اقامتی جدید ثبت نام کنند.
سه روایت از این شایعه!
1- عده ای ادعا میکنند که کسانیکه در مرحله ای اول ثبت نام پاسپورت خانوادگی حال به هر دلیلی ازویزه کردن پاسپورت جا مانده اند ونتوانستند پاسپورت های شان در ایران ویزه بکنند، حالا با ثبت مشخصات خودشان دروبسایت میتوانند پاسپورت های یاد شده را ویزه بکنند.
2- عده ای دیگر میگویند زوج های که یک نفر شان مدرک اقامتی دارند، میتوانند با ثبت نام در این وبسایت برای همسرش حال چه زن باشد ویا مرد؛ مدرک اقامتی جدید بگیرند.
3- تعداد دیگر ادعا میکنند که این ثبت نام مقدمه ای برای اخذ مدارک جدیدی است که در آینده از طرف دولت ایران صادر خواهد شد.
اصل قضیه چیست؟
بنده حقیر هرچه گشتم در فضای مجازی به چنین وبسایتی دست نیافتم تا اینکه مجبور شدم برای کشف واقعیت به کافی نت های که ثبت نام میکنند مراجعه کنم. با کمال تعجب دیدم ادرس وبسایت سفارت افغانستان هست. همان ادرسی که برای تمدید پاسپورت خانوادگی تاسیس شده وحالا کمی وسیع تر ومنظم ترفراگیرتر شده است.
http://www.nobat-afgemb.com/ 
با کمی دقت در این وبسایت متوجه میشویم که ثبت نام در این وبسایت فقط وفقط برای سفارت وکار های ضروری میباشد وثبت نام وساختن پروفایل در این وبسایت هیچ اعتبار وارزشی در نزد دولت ایران نداد ونخواهد داشت که متاسفانه مردم ما متوجه این واقعیت نیستند ومدیران کافی نت ها برای سود جویی مردم مهاجر را راهنمای نمیکنند.
لذا از دوستان عزیز در فیسبوک تقاضا میشود این مساله را اطلاع رسانی کنند و کسانیکه با سفارت ارتباط دارند این موضوع ا به اطلاع مسئولان سفارت از جمله آقای سید سکندر حسینی واقای مرتضی حیدری برسانند تا هرچه زود تر با اطلاع رسانی دقیق در وبسایت یاد شده مرد م ما از دام که برای انها پهن شده است برهانند. 

توجه: 

این مطلب در ۲۴ شهریور در فیسبوک نشر شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد