سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

سامانه نوبت دهی اینترنتی سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران، راه اندازی شد

با توجه به تمدید اقامت اتباع افغانستان مشمول طرح ساماندهی توسط دولت محترم جمهوری اسلامی ایران، تعداد کثیری از این افراد جهت تمدید پاسپورتهایشان به سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران مراجعه نموده اند.

سفارت به منظور تسهیل و تسریع در تمدید پاسپورتهای مذکور تمهیدات متنوعی را برنامه ریزی و اجرا کرده است که افزایش تعداد کارمندان بخش قونسلی، اضافه کردن ساعات اداری، تبدیل مبلغ تمدید از یورو به ریال، امکان پرداخت در کلیه شعب بانک ملی و صادرات، حذف فورم های معمول، از جمله این تمهیدات می باشد.

راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی از دیگر تدابیر سفارت به منظور تسهیل وتسریع در امور مراجعین می باشد. سامانه  نوبت دهی کنونی  به عنوان  گامی کوچک اما سرآغاز مهم فرآیند استفاده از سیستمهای مدیریتی مدرن و اداری نوین در سفارت افغانستان با هدایت سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان در تهران با همت جمعی از مهندسین افغان راه اندازی شده و امید برآن است تا سر فصل تازه ای در خدمت رسانی به اتباع محترم افغانستان باشد.

بدین منظور رایزنیهایی با مقامات محترم جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته  و با مساعدت ایشان دو جایگاه در شهرستان پاکدشت در شرق تهران و شهرستان اسلامشهر درغرب تهران  در نظر گرفته تا مهاجرین عزیز ساکن استانهای تهران و سمنان  با استفاده از سامانه فوق به آدرس www.nobat-afgemb.com   و با در دست داشتن برگه نوبت دهی اخذ شده از سامانه و مدارک مورد نیاز به این مکانها مراجعه نمایند.

این پروسه برای هموطنان عزیز در استانهای تهران و سمنان تا مورخ 30 /11/1392 فعال می باشد و برای مهاجرین محترم  ساکن دیگر  استان های ایران  که در حوزه کاری سفارت قرار دارند، از ابتدای اسفند(حوت) سال روان باز خواهد شد.

نظرات 90 + ارسال نظر
Vahed sadiqi یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:30

سلام خدمت مدیر صاحب وب بنده یگ سوال داشتم که قبلا هم سوال کردم جواب ندادید ودر رابطه به اطلاعیه ای که از طرف سفارت محترم افغانستان در تهران به نسبت توزیع پاسپورتهای الکترونیکی یا کامپیوتری میباشد که این اطلاعیه بدون تاریخ وبدون مدت وزمان است من میپرسم اصلا قرار است که این کار به اینجا صورت بیگیرد ؟؟؟ واگر قرار هست چی زمانی بکدام تاریخ توزیع این نوع پاسپورت شروع میشود بسیار لطف میکنید اگر جواب بدهید

وحید صادقی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 13:59

با عرض سلام وخسته نباشی خدمت مسولین محترم سفارت کبری افغانستان در تهران بنده یگ سوال داشتم اینکه حدود دو سال است که پاسپورت کشور مان از دست نویسی تبدیل به الکترونیکی شده واین تنها به افغانستان توزیع میشود وحالا این پاسپورتهای کامپیوتری یا الکترونیکی به این سفارت هم امکاناتش رسیده وتوزیع میشود یانه اگر توزیع نمیشه اصلا قرار هست ؟ که به اینجا هم در اینده توزیع شود یانه واگر قرار هست دقیقاً به کدام تاریخ توزیع اش شروع خواهد شد خیلی ممنون از شما اگر جواب بدهین لطف میکنید .

رها شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:10

ببخشید من توی نوبت دهی برای ساخت پروفایل ایراد دارم .پروفایلرو هرکار میکنم تایید نمیکنه ایرادی هم نداره ولی باز قبول نمیکنه لطفا کمکم کنید

نظیراحمد محمدی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1395 ساعت 21:38

با سلام و خسته نباشی من پاسپورت موقت دارم با دو فرزند خانمم کارت دارد اگر بخوام کارت خانمم را پاسپورت اقامت کنم میشود که پاسپورت خودم هم اقامت دایم کنم اگه جواب بدید خیلی خیلی ممنون میشم

جعفری شنبه 27 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 00:48

سلام، دوستان کسی میدونه چرا سایت نوبت دهی از تهران باز نمیشه، ؟ ینی حتما باید کافی نت بریم؟

http://www.e-embassy.ir/
سایت فعال است.

علی مدد رضوانی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 03:59

باسلام شنیدم که پاسپرد خانواده ها را لیکترنیک می کند راس هست یا نه

همه پاسها الکرونیکی میشه. کمی صبور باشید. لطفا

رضا صالحی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 15:20

سلام

موسی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:50

سلام خسته نباشید. ببخشید یه سوال دارم. چرا سایت نوبت دهی. در استان نیمروز چرا بسته است . وکی باز میشه لطفأ جواب بدین با تشکرازشما مسؤلین محترم. موسی صدوزهی از افغانستان استان نیمروز

Asad سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:24

با سلام
برای گرفتن نوبت از طریق پروفایل دچار مشکل هستم. من اول وارد پروفایلم شدم بعد تو قسمت مربوطه هرچی روی لینکش کلیک میکنم هیچی نمیاد!
دوستانی که مشکل منو داشتن لطفا کمک ککن! خدا خیرتون بده.
دیگه وقتی برام نمونده کمک لطفا

بعد یه سوال دیگه : اگه برم از روبروی سفارت نوبت بگیرم برای همون روز میدن? اصلا با این مشکلی که من دارم اونجا میتونه بهم نوبت بده یا کلا نمیشه? کارم مربوط به قسمت حقوقی و اینا هست

با تشکر

Hesmat amini یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 16:24

سلام قربان ببخشید من سوال داشتم من پدر ومادرم از افغانستان میاد ایران ازین جا میخواد بیره کربلا کاراوانی من باید چه کار کنم

سلام دوست. بهتره از افغانستان ویزای ایرانو عراق را باهم بگیره. در ایران ویزا گرفتن مشکله.

سینا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 21:56

سلام ممنون میشم اگه ب این سوال جواب کامل بدین
من میخوام بدونم برای دریافت نکاخط اگر یکی از اعضای درجه یک خانومم حضور نداشتن ینی افغانستان بودن چ کاری باید انجام بدم ممنون اگه زوتر جواب بدین

با سلام؛ به طور دقیق اطلاع ندارم ولی تاجای که شینده ام این مشکل با شهادت دونفر حل میشه.

abdullahjavadi73 چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:00

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
کارت آمایش اینجانب برای تمدید به دفترکفالت داده شده است و هنوز تمدید نشده و اداره اتباع اصفهان موقتا برای من برگه ترددی صادره کرده است
آیا سفارت با این برگه تردد که اداره اتباع داده است پاسپورت سفید برای من صادر میکند یا خیر
خواهشمندم با دقت جواب بدهید راهم دوره

اگ مهر آمایش 11 داشته باشد میتوانید نوبت بگیرید.

محمد احمد پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 17:27

باعرض سلام من کارت امایش11دارم وهمسرم هیچ مدارک ایران وافغا نستان راندارد وبعد همه فامیل شان درافغا نستان است من باید چیکارکرد تا نکاه خد صادیر کردازسیفارت تهران ازراهنمائی شما ممنون میشم

تا جای من اطلاع دارم باید هر دوطرف مدرک شناسایی معتبر داشته باشند.

سیدطارق هاشمی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:31

سلام به چند نیروی مبل ساز استیل باحقوق عالی نیازمند هستیم واقع در شهریار 092120936044 مهندس هاشمی

عظمت الله شمشیری یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:06

سلام.برای اضافه کردن فامیلی در پاسپورت باید چه کار کنیم؟

امنه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:50

سلام ...اوضاع سفارت افتضاح هست ...برای گرفتن یک گواهی تجرد 50 دلار باید بدیم این انصاف هست بخدا ...اقامت یکساله از ناجا میگیریم کمتر از این گواهی تجرد میشه ت اهشا رسیدگی کنید

ahmad habibi شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:17

سلام . وقتی پاسپورت را از این جا بگیری آیا هر سفارتی ویزا میده بخوای بری هر کشوری دیگه یا باید بری از افغانستان ویزا بگیری که اطلاع داره لطفا به این ایمیل بفرسته ممنون میشم


ahmadhabibi849@gmail.com

سلام دوست گرامی؛ پاسپورت بدون ویزا هیچ اعتباری ندارد. پاسپورت باید از یکی از مرز های دوخولی بخورد تا در ایران داریا اعتبار باشد.

اصغر سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:52

با عرض سلام خسته نباشین برایه پدر خانم من یه مشکل پیش امده پیر مرد هست برایه گذراندن زندگی خود ناس میفروشه الان یک هفته میشه که گرفتنش زندان انداخته جواب ازمایشگاه پلیس هم امده که ناس مخدر نیست ولی هنوز بلا تکلیفه سند هم قبول نمیکنن ما باید دردمونو به کی بگیم لطفا یه راهنمایی کنین با تشکر

حسن رضایی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:43

با سلام چطور میشه کارت همایش ۱۰ به پاسپورت تبدیل کرد؟

hamedi دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 23:30

تشکر از اطلاعات مفید تان

ن رحمانی یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:52

چرا سایت انگلیسیه من نمیتونم مشخصاتمو ثبت کنم

رضا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:36

سلام من مقیم تهران هستم با خانواده مدرک نداریم میخواهیم دوباره به افغانستان برگردیم برای نامه خروجی چی کار کنیم آیا عکس لازم هست چند تا? وبعد از نامه چیکار کنیم خودمان باید برویم یا به اردوگاه مشخصی باید مراجعه کنیم ? آیا بعد از گرفتن نامه خروجی مشکلی برای بازگشت وجود دارد یا نه لطف نموده معلومات دهید

مهاجر یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:10

باید جلوه سفارتت تجموع کردو نام لوحی جدید را نسب کرد وع سفارت خانه نه رشوه خانه..بیسواد خانه گذاشت....اگر برادران ناراضی ع وغ امثال انها کدام چیزی در رسانه های اجتماعی بنویسید هزار طور جواب دازد چاه اندازان..صفه دارن هیج کدام جوابی ب کسی ندارن..

مهدی اسحاقی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 22:03

سلام دوست عزیز : من ۲۵ سال سن دارم مجرد مشهد با پدر ومادرم زندگی میکنم کارت آمایش ۱۱ دارم، برای پاسپورت از کنسولگری در مشهد اقدام کنم یا سفارت تهران؟ کارت آمایش رو ازم میگرین؟ من فقط خودم میخوام پاسپورت بگیرم برم کربلا حالا میتونن بگیرم یا نه ؟

با سلام.کارت شمارا میگیرند وتنهای نمیتوانید تغییر وضعیت بدهید. تمام خانواده باید تغییر وضعیت بدهند. در همان مشهد میشود کارهای داری اشر ا نجام داد. موفق باشید

alireza سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 22:37

سلام من کارت امایش 7 دارم می خواستم بدونم می توانم پاسپورت بگیرم یا نه

سلام دوست گرامی!
نه متاسفانه نمی توانید. فقط امایش 11 معتبر است.

مهدی هاشمی سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:46

سلام .
میخواستم بدونم چطورباید نوبت بگیرم برای ثبت نکاح خط برای دریافت پاسپورت .
و مدارک مورد نیازش چی هست؟

rezaei پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 22:57 http://rezarezaei.blogfa.com

سلام خسته نباشید
۱-میخواستم بدانم برای گرفتن پاسپورت سفید هم باید نوبت گرفت یا خیر؟

۲-این پاسپورتی که سفارت میده کامپیوتری هست یا از همون پاسپورت قدیمی هست ؟

۳-این پاسپورت رو هر سفارتی در ایران ویزا میده یاخیر؟

هادی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 00:52

سلام واقعا این سایت تون به درد چی میخوره که همیشه بسته است چرامردم اذیت میکنید بی نظم ترین سفارت داریم اصلا رسیدگی نمیکنند

عرفان باریکزهی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 20:56

با سلام خسته نباشی ما در استان یزد از طریق اداره گذر نامه نا راضی هستیم. کار های از ما میخواهند که فکر شان هم نمیکنی لطفا سفارت پیگیری کنن

فهیم چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:53

سلام من یک دانشجو هستم ومتاسفانه باسبورتم را کم کرده ام میخواستم بدونم برای کرفتن باسبورت المتنی باید جکار کنم ممنون میشم اکه راهنمایی کنید با تشکر

Naval سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 21:57

سلام.

Azem دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:08 http://azemoradi@gmail.com

با سلام خدمت دوستان عزیز من روی سایت www nobat-afgemb.com
کلیک کردم برای نوبت گیری هیچ فرم نمایان نشد
لطفا رهنمای کنید

با سلام؛ لطفا برای نوبت گرفتن در سفاتر افغانستان درتهران به این ادرس وارد بشوید.http://www.e-embassy.ir/

Azem دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 16:51 http://azemoradi@gmail.com

با عرض سلام خدمت دوستان وهم وطنان عزیز!!
۱- چرا سایت نوبت دهی بدست رس همه قرار ندارد ؟؟
۲-من میخواستم نوبت بگیرم سایت بسته است!!!!
آگر کسی کسی اطلاع بیشتر ،،در این باره دارد !!! لطفا رهنمای کنید

لیلی سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:04

سلام. پول پرداختی باید به یورو باشد یا دلار یا ریال

خود سفارت فیش صادر میکند. معادل یورو پرداخت میشود.

sonam شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:13

سلام
همسرم شهروند انگلستان هستند،چگونه میتوانیم اقدام به دریافت عقدنامه و گواهی ازدواج کنیم؟لطف میکند مراحل اش را بنویسید.سپاس گزارم

سلام دوست عزیز! شما ذکر نکرد ه اید ایشان مقیم کدام کشور هستند؛ یعنی فعلا کجا ساکن هستند. به هرحال هرجا که ساکن هستند به سفارت افغانستان در همان کشور مراجعه کنید.

مهدی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:01

با سلام خدمت دوستان عزیز وهموطنهای گرامی میخاستم بدونم با گوشی هم میشه نوبت گرفت آیا اعتبار دارد یا هتما باید از طریق کافینت اقدام کنم، ممنون از طراحی سایت،

با سلام
من امتحان نکردم.

سیداحمدزین العابدین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 18:16

تمدید پاسپورت

amir پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:46

سلام.ازا به اونایی که پاسپورت دارند میتوانند بین بار بیان؟؟؟

عباس یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:44 http://gravatar.com

سلام لطفا همکاری فرمایید

فهیمه شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:28

فقط اینکه یه جوری اذیت کنند پول از ما بگیرن ... سایت تون که بسته است ، ما بیسواد نیستیم که بیست هزار تومن بدیم یه کافی نتی کار ما رو انجام بدم، اشتغال زایی برای ایرانی ها راه انداختند! به شخصه راضی نیستم حرام شون باشه

سلام دوست وقت بخیر
چند بار عرض کرده ام بنده در وسفارت نیستم وهیچ مسئولیتی ندارم. ضمنا سایت بسته نیست وخوب کار میکند. همین دیروز برای کسی نوبت گرفتم. موفق باشید.

عبدالعظیم جوادی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:30

سلام خدمت آقای حیدری عزیز
هربار که من سوال کردم جوابم را ندادید
اما یکبار دیگر نیز سوال می کنم
سایت سفارت در این روزاها بسته است، اما انترنت کلپ که در پهلوی سفارت است راحت ثبت نام می کند.
دلیل این چیست؟؟؟
انترنت کلپ پهلوی سفارت از هر ثبت نام 10 هزار تومان می گیرد.
فکر کنم سفارت با انترنت کلپ بستگی کرده است.
هموطنان عزیز مان در یک مقام که برسد از این کار ها زیاد می کند.
معاش شان کافی نیست از این طریق امرار معاش می کند....

سلام عزیز دل. پوزش میخواهم. عرض شود که سایت بسته نیست. در هرقسمت که کارداری براحتی میشود نوبت گرفت. شما بعد از تشکیل پروفایل وارد سایت بشید. نکته مهم اینکه سعی کنید حتما از همان وردوی که مربوط به کار خودتان هست وارد بشید. درحال حاضر چند گزینه موجود است. مثلا گزینه نوبت تمدید ویا گزینه دانشجو وطلبه. شما ببیند مقصد شما کدام کزنیه هست. ب هرحال سایت مشکلی ندارد.موفق باشید

شیرزاد چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 19:39

سلام برای تمدید نوبت چه باید کرد؟

فاطمه احمدی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 18:06

سلام من از اصفهانم ومیخواهم برای پاسپورت خانوادگی در سفارت نوبت بگیرم ولی سایت بسته است لطفا مفهوم شده راهنمایی کنید

وبسایت برای نوبت گرفتن باز هست. لطفا روی گزینه نوبت سفارت کلیک کنید.

محدثه جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:41

http://jeem.ir/article/blog/24260

محدثه جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:39

سلام. این مطلب رو در رابطه و پای صحبت مهاجران افغانستانی نوشتم. خوشحال میشم نظر شما و دوستانتون رو در این باره بدونم.

عبدالظیم جوادی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:22

سلام و عرض ادب دارم خدمت هموطنان عزیزم
چند روزی می شوده که سایت سفارت بسته شده است.
دفعات قبل نیز چنین شده بود که جز انترنت کلپ که در نزدیکی سفارت است، از دیگر انترنت کلپ ها باز نمی کرد.

فکر کنم جز بستیگی چیزی دیگری نیست.

محمدباقرمحمدی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 15:37

سلام!من دانشجوهستم!همسرم رابادعوت نامه ازافغانستان به ایران آورده ام!
الان دارای فرزندپسرشده ایم!چه مدارکی میخوادبرای اینکه گذرنامه بگیریم!
وهزینه گذرنامه چقدرمیشود!باتشکر

با سلام، دو نکته:
1-لطفا با مسئولین دانشگاه محل تحصیل تان هماهنگ کنید.2- صرفا داشتن گذر نامه کفایت نمیکند. ویزای ایران مهم تر است. هزینه گذر نامه بستگی به انتخاب سالهای اعتبار ان دارد. شما باپاس فعلی تان میتوایند پاس جدید بگیرید.

محمد خادمی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:44

با سلام وخسته نباشی به شما هموطن عزیز.
ظاهرا سایت نوبت دهی در سفارت بسته شده و قصد تبدیل وضعیت را دارم کارتم صادره تهران هست خودم مشهد زندگی میکنم ایا میشود پاسپورتم را از کنسول گری مشهد دریافت کنم و
باقی کار هارو از تهران دنبال کنم اینم میدانم اگر از خود سفارت در تهران بگیرم بهتره ولی احتمالا یکی دو هفته ای معطل میشوم تازه سایت نوبت دهی هم که بسته هست فقط میخواستم بدانم مشکلی پیش نمیاید نشه دوباره بگن اینو قبول نداریم کارتت از تهرانه باید از سفارت در تهران بگیری پاسپورتو میگم با تشکر

با سلام؛ سایت سفارت فعال است وهیچ مشکلی برای نوبت گرفتن وجود ندارد. لطفا از کنسول گری مشهد حضوری همین سئوال را بپرسید.

معصومه إحسانی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:09

سلام
من می خواهم برأی نوبت کیری اقدام کنم. اما وقتی در بروفایلم روی کزینه کواهی قرابت فشار میدهم کزینه باز نمیشود . مشکل جیست

با سلام؛
مفهوم نبود.

مصطفی حسینی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:27

باعرض سلام وخسته نباشید من پاسپورت خود را گرفته ام ولی بدلیل اینکه در دانشگاه واحدبرداشته ام ونمی توانم واحد های که بداشته ام را حذف کنم بخاطر همین به وزارت علوم برای گرفتن ویزا نرفتم ایا میتوانم بعداز خرداد که امتحاناتم تمام میشود به وزارت علوم مراجعه کنم ؟؟؟؟

با سلام؛
متاسفانه نمی توانم کمک. در این زمینه اطلاعاتی ندارم. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد