سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

«قابل توجه اتباع افغانستانی دارنده روادید در گذرنامه خانواری و مجردی از طرح ساماندهی اتباع خارجی»

اطلاعیه شماره 1
«قابل توجه اتباع افغانستانی دارنده روادید در گذرنامه خانواری و مجردی از طرح ساماندهی اتباع خارجی»

    بدینوسیله به اطلاع اتباع افغانستانی دارای روادید در گذرنامه خانواری و مجردی از طرح ساماندهی اتباع خارجی می‏رساند در اجرای مصوبه کمیسون ساماندهی اتباع خارجی ، عملیات اداری تمدید روادید در گذرنامه خانواری و مجردی از طرح ساماندهی اتباع خارجی و نیز صدور مجوز موقت کار از مورخ 14دی ۹۲در دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استانهای ذیربط آغاز خواهد شد .
   در این دوره از تمدید روادید به منظور بهبود روند رسیدگی وضعیت اقامتی اتباع افغانستانی دارای اقامت قانونی ،کاهش حجم مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جوئی در هزینه های اتباع افغانستانی از طریق تنظیم زمان مراجعه ، مقرراست توزیع جغرافیائی و زمانبندی مخاطبین طرح از طریق نرم افزار تحت وب توسط سامانه اینترنتی به نشانی:samandehi-nobat.ir   اجرا و طی آن تاریخ مراجعه و نشانی موقعیت اداری متولی اقامت و اشتغال (دفتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی ) تعیین شود. با تعیین شهرستان محل سکونت،سامانه متقاضی را به دفتر کفالت همان شهرستان ارجاع خواهد داد. همچنین نظر به الزام ثبت نام جداگانه هر دارنده گذرنامه سامانه دارای گزینه‏ای است که سرپرست خانواری که اعضاء آن دارای گذرنامه مجزا می باشند را قادر خواهد ساخت تا از یک دفتر کفالت و در یک تاریخ نوبت اخذ نماید.
لازم به تاکید است که مدت زمان مراجعه به سایت مزبور تا پایان وقت اداری روز مورخ 30/11/92 بوده و پس از تاریخ مزبور سامانه مسدود خواهد شد.لذا ضروری است دارندگان گذرنامه خانواری و مجردین از طرح ساماندهی اتباع خارجی ساکن در استانهای: خراسان رضوی- البرز-خراسان جنوبی-کرمان-یزد-سمنان-گلستان-فارس-بوشهر-اصفهان-مرکزی-قزوین- قم و تهران از ساعت ۱۲ روزسه شنبه مورخ 3دی ۹۲ از طریق سامانه مبادرت به اخد نوبت مبادرت نمایند.. دسترسی به سامانه با ساده ترین شیوه ممکن از طریق رایانه های شخصی متصل به اینترنت و یا مراجعه کافی نتها امکانپذیر است .
اتباع افغانستانی مخاطب طرح می باید نظر به انقضای مهلت اقامت در اسرع وقت با مراجعه به سامانه مبادرت به ثبت نام نموده و پس از تهیه نسخه ای از صفحه تعیین نوبت در تاریخ و ساعت تعیین شده در برگه با در دست داشتن برگه تعیین نوبت و اصل گذرنامه به نشانی تعیین شده مراجعه نمایید. بر این اساس حضور دارنده هر گذرنامه در تاریخ تعیین شده به همراه اصل گذرنامه در دفتر کفالت الزامی بوده اما حضور دیگر اعضاء خانوار که مشخصات آنان در گذرنامه سرپرست درج شده است الزامی نمی باشد.
                                                                                             وزارت کشور
دبیرخانه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی
 92دی 1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد