سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

تمدید اینترنتی پاسپورت خانوادگی اتباع افغانستانی در ایران


طرح تمدید روادید اتباع افغانی (خانواری ) دارای گذرنامه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ، دکتر عزیز کاظمی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در نشست مطبوعاتی طرح تمدید روادید اتباع افغان به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت:در حال حاضر840 هزار تبعه افغانی پناهنده در ایران داریم به علاوه450 هزارنفر  که دارای پاسپورت هستند و به صورت قانونی در کشور حضور دارند .
وی افزود: افراد مجاز به 2 دسته تقسیم می شوند که در 2 قالب خانوار و مجردین را تشکیل می دهند .
بر طبق قانون ج.ا.ا تا تاریخ 15/6/92 گروه خانواری، اقامتشان در ایران تمام شده و باید پناهندگان به کشورشان باز می گشتند، اما با مذاکرات مسئولین ذیربط و بنا به دستور مقام عالی وزارت فرصت دوباره ای به این اتباع داده شد .
دکتر کاظمی تصریح کرد:تعهداتی باید در مقابل از مقامات عالی افغانستان اخذ شود که بعد از پایان دوره ی تمدید ،زمینه بازگشت این افراد به کشورشان فراهم شود.
وی در ادامه گفت:168 دفتر کفالت وجود دارد که اتباع افغانی می توانند با مراجعه به این دفاتر کارهای اداری خود را انجام دهند.
وی افزود:سامانه ای در این خصوص تهیه شده که باید از تاریخ 3/10/92به این سایت به آدرس samandehi-nobat.irمراجعه کرده و نوبت بگیرند تا به دفاتر کفالت معرفی شوند وپایان ثبت نام در این سایت14/10/92میباشد.

نظرات 18 + ارسال نظر
فاضله رضا یی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 13:59 http://72177

پاسپورتمو تمدید کنم راهنمای کنید

معراج سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 14:25

سلام خسته نباشید بنده قصد دارم أفغانستان بروم کاری واجب دارم من باید قانونی از ایران خروج بشم دوباره قانونی برمودا من باخوانواده داری پاسپورت هستم دوفرزند کلاس ٥ و ٢ دارم تشکر از لطف شما

عبدالحکیم بارکزی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 00:59

بنده دارای گزرنامه میباشم ودرضمن وکیل یک شهروند ایرانی هستم
میتوانم اقامه دایمی اخزنمایم

حمید عباسی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 http://http:/Hamidabbasi05@gmail.com

تمدید

اسداله گنجعلی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:27

باسلام خسته نباشید میخاستم پاسپورتمو تمدید کنم وعقدنامه بیگرم آیاامکانش هست یانه

مرتضی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 21:51

سلام وقت بخیر
من ویزای یک ماهه ایران دارم میخواستم بدونم تمدید میشه .کجا وچطور.
با تشکر:

قادر دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:00

سلام
من نیاز به تمدید پاسپورت دارم و در ایران مجرد هستم ، شرکتی هم که برایش کار میکنم بدلیل مهارت من حاضر است مدارک کمکی به من بدهد . آیا راهی وجود دارد؟

محمد پورعلیزاده شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:28

با سلام
من مادرم ایرانی هس و پدرم افغانی هم اکنون من ۲۰سال سن دارم که میخوام متاهل شوم ونیاز به شناسنامه دارم لطفا سریع ترین راه ممکن را برای من بگویید ممنون

محمد پورعلیزاده شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:27

با سلام
من مادرم ایرانی هس و پدرم افغانی هم اکنون من ۲۰سال سن دارم که میخوام متاهل شوم ونیاز به شناسنامه دارم لطفا سریع ترین راه ممکن را برای من بگویید ممنون

ذبیخ الله سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:26

آیا درسال 1395میتونیم با پاس برین افغانستان میشه یکم بیشتر توضیع بدید

مجید جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:31

سلام من یک افغانی هستم که یک سال هست پاسپورت خودم را گم کردم حالا از شما رهنمایی میخوام که باید چکار بکنم

با سلام
اگر ویزا ایران نداشته که باید به سفارت مراجعه ومجددا پاس بگیرید ولی اگر ویزا شده بوده به دفتر کفالت که ویزارا انجام داده مراجعه کنید. انها شمارا راهنمای میکند.

حیدر شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 21:24

این دفعه مهری خروجی از مرز برای افغا نستان میزنه یا خیر

مفهوم نیست. اگر ممکنه کمی توضیح بدهید. لطفا

احمد شاه یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:18

سلام برای تمدید پاسپورت

عزیز جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:40

درباره تمدید گذرنامه افغانها1394 اطلاع دهید

سلام دوست عزیز
طبق گفته های مسئولان دفاتر کفالت تمدید پاسپورت خانوادگی تا دو هفته دیگر شروع میشود.
علن تاخیر به اتمام نرسیدن توزیع کارت های امایش 10 میباشد.
موفق باشید.31/3/1394

wahid پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:43

خوب بود اما روز نیست

ابراهیم یاوری جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:31 http://yavari.abrahim@yahoo.com

aazari یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:22

ما که نفهمیدیم چی شد

farid دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد