سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

از ریا کاری های ایام محرم(1)


چیزی به ایام عزاداری ماه محرم نمانده است.
بهتره برای تغییر نگاه وفکر اطرافیانم نسبت به خودم، آهنگ پیشواز موبایلم را تغییر دهم.
هرچه این اهنگ پرشور تر ونوایش غمگین تر وصدای سینه زدن مردم واضح تر باشد، تاثیرش روی مخاطب بیشتر است.

پ.ن:
آنطورکه پیداست وبویش به مشام میرسد تمام پل های پشت سرم را خراب کرده ام.(منظور پل های مذهبی میباشد)
چند روزقبل برای دوستی عزیزی آرزوی شٍفای عاجل کردم. درجواب گفت: مگر تو به چیزی عقیده هم داری؟
من ده روز فرصت دارم تا همه چیز را درست کنم. مانند سابق.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد