سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)
سالهای دور ازخانه

سالهای دور ازخانه

آیا زمین خدا پهناور نبود که به آن مهاجرت کنید؛ قرآن کریم، سوریه نساء آیه (97)

سخنی بادوستان در فضای مجازی!

سلام وعرض ارادت.

یکسال قبل درچنین روزهای بود که بی خانمان شدم، یعنی اینکه وبلاگم توسط سازمان فیلترینگ ایران به طور کامل مسدود شد ومن نتوانستم به وبلاگ ومطالبم دست رسی داشته باشم.

بعد از مسدود شدن وبلاگ(دلنوشته های غربت از تهران) سرگردانی من آغاز شد.

مدت گیج مبهوت نمیدانستم چه باید بکنم وهیچ دل ودماغی برای نوشتن مطالب جدید نداشتم.

چند ماهی که گذشت کم کم شروع کردم به مستعار نویسی واین مستعارنویسی ادامه داشت تا سیس وبسایت هزاره انلاین وباقی قضایا.

سرانجام بعد از یکسال دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم واینجا مکانی هست برای نوشتن، نوشتن در سالهای که دور ازخانه و وطنم هستم.

دوستان از یک واقعیت نمیشود گذشت. متاسفانه فضای رسانه ونوشتن در ایران اصلا مناسب نیست. بنده سعی میکنم ازاین به بعد کمی بیشتر خط قرمز های ایران را رعایت کنم. یعنی مجبور هستم که چنین کاری بکنم. ما در عالم مهاجرت مشکلات زیادی داریم که تحمل انها صبر ایوب میخواهد. بنا براین اصلا دلم نمیخواهد کارم به جاهای باریک بکشد.

دوستان وسروران گرامی؛

اینجا خانه جدید من است. خوشحال میشوم مانند سابق بیائید ونقد ونظر خودرا بنویسید وبنده راهنمای کنید.

از دوستان خواهش میکنم وبلاگ بنده را لینک دهند وبه بنده اطلاع دهند تا من هم وبلاگ انهارا لینک کنم تا مانند وبلاگ سابقم یک پیوند مفید از دوستانم داشته باشم.

به امید موفقیت وسربلندی تمام دوستانم درفضای مجازی.

ارادتمند شما: شیر محمد حیدری


نظرات 2 + ارسال نظر
سیدعابدین طاهری شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:16 http://seyyedabedin.blogfa.com

سلام.از اینکه دوباره شروع کردید خوشحال شدم.امیدوارم باز هم مانند سابق در کارتان موفق و سر بلند شوید.

behnam شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:06 http://pop1.fay.ir/

سلام دوست گلم

انصافا وبلاگ جالبی داری!!!

ازت یه درخواست دارم ، خواهش میکنم این نظر رو نخونده پاک نکن چون میدونم ضرر میکنی

ببین حتما تو هم مثل خیلی ها دوست داری از وبلاگت درامد داشته باشی ولی
راهشو خوب بلد نیستی

خواهششششششششششش میکنم تا اخرش بخون!!!

من دو تا سیستم بهت معرفی میکنم که باهاشون حداقل حداقل روزی 1000 تومن درامد خواهی داشت

حتما اسم سیستم های کسب درامد از پاپ اپ به گوشت خورده؟؟؟!

خوب منم دو تا از اون سیستما رو میخوام بهت معرفی کنم که هم بیشترین پول رو میدن و هم مطمئن هستن
( چون خودمم ازشون درامد دارم )

سیستم اول : 4 تومن به ازای هر پاپ اپ باز شده ، تسویه حساب منظم

لینک ثبت نام : http://pop1.fay.ir/

سیستم دوم : 4 تومن به ازای هر پاپ اپ باز شده ، باز هم تسویه حساب منظم

لینک ثبت نام : http://pop2.fay.ir/

خیالت راحت سیستما کاملا مطمئنن ( مسئولیتش با من )

خوب اگه کد این دو سیستم رو با هم تو قالب وبلاگت بذاری ، هر بازدید کننده
که به سایتت بیاد و روی یکی از لینک های سایتت کلیک کنه
( بهتره برای مطالب وبلاگت ادامه مطلب بذاری تا روش کلیک کنن )
دو تا پاپ اپ براشون باز میشه و یعنی هر بازدید کننده 8 تومن!!!

اگه روزی فقط 100 تا بازدیدکننده داشته باشی میشه روزی 800 تومن

و ماهی 24000 تومن ... خوب پول adsl جوررررررررررررررررر شد دیگه...!!!!

برای بازدهی بیشتر بهتره کد ها رو تو قسمت header قالب وبلاگ بذاری

برای گذاشتن کد ها توی قالب وبلاگ باید به قسمت ویرایش قالب وبلاگ بری

خوب امیدوارم پول خوبی گیرت بیاد!!!

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد